Ko ste že registrirani, se lahko prijavite neposredno tukaj.

Dostava
Naslov plačnika je enak naslovu dostave, če ni tako, ga uredite s klikom na spodnji gumb (Dodaj/Uredi naslov)
Dodaj/Uredi naslov
Ime SKU Cena: Količina / Posodobi DDV Popust Za plačilo
 
Cena izdelkov
 
Izberite način dostave
Izberite dostavo
 
Za plačilo:
0,00 €
0,00 €
Opombe in posebne zahteve

Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.vsebrezglutena.si določajo sistem delovanja spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.vsebrezglutena.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina www.vsebrezglutena.si deluje na območju Republike Slovenije je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. S spletno trgovino www.vsebrezglutena.si (v nadaljevanju trgovina ) upravlja samostojni podjetnik Marjetka Kreševec (v nadaljevanju ponudnik). Naročanje v trgovini poteka v slovenskem jeziku preko internetnih povezav 24 ur na dan, vsak dan v letu.Zaradi vzdrževanja in nadgradnje spletne strani se lahko pojavijo v dostopu občasne kratkotrajne omejitve. Obiskovalec spletne strani pridobi pravico do nakupa v procesu registracije in s tem postane uporabnik . Ob registraciji se pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu obiskovalčeve elektronske pošte in geslo. Uporabniško ime in geslo sta podatka, ki nedvoumno določata uporabnika in ga povezujeta z vpisanimi podatki.

Minimalni znesek nakupa v spletni trgovini je 5€. Uporabnik lahko izbira in naroča izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na spletnih straneh trgovine so na voljo do odprodaje zalog. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu t.j. »Naročilo potrjeno«. Cene in pogoji prodaje so od tega trenutka dalje obvezujoči za ponudnika in kupca. Ponudnik se obvezuje, da bodo kupcu vedno na razpolago vsi podatki, ki zadevajo poslovanje spletne trgovine v odnosu do kupca: identiteta ponudnika oz. upravitelja spletne strani, kontaktni podatki, ki so potrebni za hitro in učinkovito komunikacijo, opis glavnih značilnosti blaga oziroma storitev, razpoložljivost artiklov v razumnem roku, pogoji za dostavo artiklov ali izvršitve storitve, jasno in nedvoumno določene cene, način plačila in dostave artiklov, časovna veljavnost ponudbe, rok, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop, pojasnilo postopka pritožbe s pripadajočimi kontaktnimi podatki.

PONUDBA IN CENA ARTIKLOV

Cene navedene ob artiklih veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, artikli pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti. V ceno izdelka strošek dostave ni vključen. Vse cene so navedene v denarni valuti evro (€). Ponudba artiklov v trgovini se redno dopolnjuje in spreminja. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma distributerja ali jih ponudnik oblikuje sam. Veljajo za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ob prevzemu pošiljke ali za plačilo predračuna z nakazilom na poslovni račun ponudnika. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila. Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali mu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
•z gotovino ob prevzemu v skladišču trgovine (velja spletna cena brez plačila poštnine)
•z gotovino ob prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)
•po predračunu z nakazilom na račun in prevzemom v skladišču trgovine (velja spletna cena brez plačila poštnine)
•po predračunu z nakazilom na račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave)

Plačilo po povzetju

Pri izbiri dostave z dostavno službo (Pošta Slovenije) in plačila po povzetju se vsa naročila, potrjena na delovni dan do 14. ure, odpremi istega dne. Pošiljka prispe do kupca v zakonskem roku prenosa poštnih pošiljk. Plačilo je mogoče le z gotovino.

V primeru, da kupec izbere možnost »plačilo po povzetju«, bo Pošta Slovenije kupcu zaračunala dodaten strošek vplačnine po univerzalnem plačilnem nalogu. Trenutno veljavne višine vplačnine so:
- 1,05 € za zneske do 98,00€
- 1,07 % od zneska za zneske od 98,00 do 501,00€
- 5,36 € za zneske nad 501,00 €
V izogib dodatnim stroškom, ponudnik kupcu svetuje, da pri plačilu izbere cenejšo možnost, to je plačilo po predračunu na TRR ponudnika preko spletne banke.

Plačilo po predračunu

Predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo se pošlje na e-mail naslov kupca. Pošiljka se kupcu odpremi, ko ponudnik prejme plačilo predračuna na poslovni račun. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni od prejema na e-mail naslov.

Plačilo ob prevzemu v skladišču spletne trgovine

Naročeno blago je mogoče prevzeti osebno v skladišču spletne trgovine. Kupnino se v gotovini v celoti poravna ob prevzemu. Kupec se s ponudnikom dogovori o dnevu in uri prevzema preko e-pošte ali telefona. Prevzem blaga v skladišču trgovine je brezplačen in se poštni stroški ne zaračunajo. Prav tako je mogoče blago prevzeti osebno po predhodnem plačilu (predračun) na poslovni račun ponudnika. Blago se prevzame po dogovoru s ponudnikom, vendar ne prej, kot je plačilo razvidno na računu ponudnika. Ponudnik kupcu za nakup izda račun na trajnem mediju. Kupoprodajna pogodba (naročilo)se hrani v elektronski obliki pri ponudniku, kupcu pa je dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo sprejeto: po oddaji naročila bo kupcu po elektronski pošti poslano obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec lahko v roku ene ure po oddaji naročila le-to prekliče. Na spletni strani ponudnika so kupcu vedno na razpolago podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno: v kolikor naročilo ni bilo preklicano, gre v nadaljnjo obdelavo. Naročilo se pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila kupec prejme elektronsko sporočilo o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe se izvrši pismeno na e-naslov ponudnika info@vsebrezglutena.si. Stroški, ki nastanejo zaradi odstopa od pogodbe bremenijo kupca. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde kupca. Nepoškodovana in nespremenjena mora biti tudi originalna embalaža izdelka. Vračilo vplačanega zneska ali del tega se izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se izvrši na transakcijski račun kupca. V primeru vračila blaga zaradi reklamacije, je potrebno na naslov ponudnika poslati reklamacijski zapisnik. Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico do izbire drugega izdelka iz ponudbe, zahteve za dobropis ali zahteve za vračilo kupnine. Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, ponudnik sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije ponudnik le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam. Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete. Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da za paket še pred prevzemom izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki (obrazec je na voljo na pošti). Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

DOSTAVA

Ob nakupu nad skupnim zneskom 25,00 EUR stroške dostave poravna ponudnik. Ob nakupu, ki ne dosega tega zneska, plača stroške dostave 4,00 € (DDV je vračunan v ceno) kupec. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. V primeru, da je naročilo oddano in potrjeno do 14. ure, bo blago odpravljeno še istega dne. Pred naročilom preverite, ali je izdelek zalogi (pri izdelkih brez zaloge je ustrezno obvestilo), saj v nasprotnem primeru naročila ne bo mogoče realizirati še istega dne. V primeru, da izdelka ni na zalogi in ga ne bi mogli izdobaviti v roku 5 delovnih dni, Vas bomo o tem obvestili. Če Vašega naročila ne bomo mogli v celoti realizirati v roku 5 delovnih dni, Vam bomo poslali izdelke, ki jih imamo na zalogi. Izdelkov, ki morda ne bodo poslani, naknadno ne pošiljamo, zato Vas prosimo, da jih prihodnjič ponovno naročite. Dalj časa nedobavljiv izdelek bo začasno umaknjen iz ponudbe v spletni trgovini. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošta Slovenije večinoma dostavi pošiljko že naslednji delovni dan po dnevu odpreme, vendar prosimo upoštevajte, da je uradni rok Pošte Slovenije za prenos pošiljke tri delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da so bili izdelki odposlani. Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov (npr. v službo). Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, Vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo pismonoša izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Če Vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo pismonoša za Vas pustil Obvestilo o prispeli pošiljki z navedbo kraja in roka za prevzem pošiljke. Za vse dodatne informacije nas lahko kontaktirate na elektronsko pošto info@vsebrezglutena.si.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine www.vsebrezglutena.si, je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani www.vsebrezglutena.si , pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov (vaše uporabniško ime), kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije, vsebino naročil in arhiv medsebojne komunikacije. IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta, se zbirajo za potrebe zagotavljanja varnosti. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke, to je identifikacijsko številko uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) ter štiri piškotke sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta). Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku spletne trgovine shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne bo nasprotoval. Podatki, ki jih zbira in obdeluje spletna trgovina, se razkrijejo le v izrednem primeru, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo. Upravitelj spletne strani lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le v primeru, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, naslov pošiljatelja bo nedvoumen, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik upošteval izrecno in takoj.

ZAŠČITA OTROK

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Fotografije prodajnih artiklov ponudnik prejme od svojih dobaviteljev in so simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik pritožbe obravnava ažurno in učinkovito. Kupec se, v primeru pritožbe, s ponudnikom poveže preko telefona ali elektronske pošte. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik mora v izogib nastalim stroškom v sodnih procesih izkoristiti vse možnosti poravnave in se truditi, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zadnja osvežitev: 1.7.2013

Preverite naročilo

Košarica

 x 
Košarica je prazna

Novo

...